The Great Alaskan Trip of Resianne and Richard

Dag 23 - Homer - Anchorage - reisdag

De dag begon uiteraard met de zon die al vol scheen om 7 uur. Dit wordt weer een warme dag. Na ons laatste ontbijt bij onze B&B - Crane's rest, vertrekken we rond 9 uur vanuit Homer.
De laatste relatief korte rit van 6 uur verloopt soepel en rustig.
We pikken op de weg naar Anchorage nog even een Moose mee, die lekker langs de weg staat te eten en zich nergens zorgen om maakt. Veel later besluit een bruine beer om een show te geven op een berg in de sneeuw. Rustig zit de beer om zit heen te kijken en kijkt naar ons. Met ons bedoel ik de misschien wel 10-14 auto's, die besloten hadden om langs de weg te stoppen en te kijken.
Verder was het een gewone rustige rit van A naar B.
Aangekomen in Anchorage rijden we naar ons laatste verblijf, de Days Inn. Dit keer hebben we een kamer op de begane grond, die vele malen beter is dan onze eerste kamer.
Na het dumpen van onze bagage brengen we de auto terug naar Hertz en lopen we nog even wat rond, genietend en klagend in de zon. Ok, Resianne geniet, en ik klaag. Lekker zeuren over de hitte, want 22 graden is hier gewoon warm, zeg maar heet.
Het lopen langs de rivier helpt wel wat qua verkoeling, maar toch blijft het heet.
Na genoeg gezeur van mij, gaan we terug naar onze kamer en eten we nog wat.
Morgen is onze laatste vrije dag in Anchorage met wederom prachtig weer.
Zondagochtend vroeg moeten we van Anchorage naar Seattle vliegen. En vroeg is gewoon 4 uur weg hier.
Morgen is dan ook denk ik ons laatste verslag in Alaska.
Grtx

Resianne en Richard

C.Breijer

Zo heet is 22 graden toch niet??
Maar verder lekker rustige dag gehad dus,nog wat dieren gezien.Altijd leuk natuurlijk.
Vandaag (zaterdag) nog rustig aan doen en zondag inderdaad heel vroeg weg naar Seattle.
Ik zie wel op tt. als jullie geland zijn.Hoop dat de vlucht goed verloopt.
Groetjes van MA

karin

Klaag klaag klaag,wees blij dat het 22 graden is,het weer hier is nog steeds niks dus geniet er nou maar van,wens jullie een goede reis,groetjes van ons xxx