The Great Alaskan Trip of Resianne and Richard

Dag 21 - Homer - Drizzle en lui zijn.

Vandaag begon de dag met een toaal nieuwe ervaring voor ons. Er was geen zon, maar zoals ze het hier zo mooi zeggen, een drizzle. Deze drizzle is gewoon regen hoor, niet erg hard, maar op een open boot kom je gewoon zeiknat aan, aan de overkant.
Met dit weer nemen we toch niet het risico en boeken we voor morgen een boottrip naar Halibot Cove. Een eiland bij Homer waar kunstenaren wonen.
Na het ontbijt gaan we naar 'de spit'. De haven van Homer waar oa. de Time Bandit, van The Deadliest Catch, ook komt als ze niet vissen. Helaas ligt de boot er nu niet, omdat ze dus wel vissen. We boeken dus een trip voor morgen en hopen maar op droog weer. Buiten het boeken van de trip, lopen we langs wat leuke winkeltjes en zijn we redelijk lui.
We rijden nog wat rond om het een en ander te zien en spotten nog een grote groep otters in de zee, die massaal aan het duiken en eten zijn. Dit levert nog wel wat leuke plaatjes op, maar verder was het een rustige dag.
Homer is echt een vissersdorp, dus als je daar van houdt, zit je qua eten prima hier. Er zijn genoeg leuke restaurantjes en tentjes waar je van alles en nog wat kan halen.
We gaan avond eten bij Crabbie's op aanraden van onze gastheer van onze B&B.
Hopelijk hebben we morgen meer te melden, maar voor nu gaan we lekker rustig nog wat tv kijken en straks lekker slapen.

Groetjes

C.Breijer

Ach, een rustig dagje is ook wel eens lekker toch.
En ook nog wat dieren gezien.
Groetjes,MA

Paps&Mams

Is ook wel lekker eens niets doen. Typische regen, je denkt het valt mee, maar je wordt binnen de kortste keren heel erg nat. Niet ergeren, genieten.
Groetjes, paps &mams