The Great Alaskan Trip of Resianne and Richard

Dag 2 - Het verkennen van Anchorage

Na een toch wat onrustige nacht met 2 keer de politie voor de deur om wat mensen weg te halen die iets van herrie maakte, zijn we redelijk opgewekt rond 6 uur maar opgestaan om een vroeg ontbijt te halen bij Starbucks.

Laughing

Daar knapt een mens van op. Na rustig te hebben gegeten en gedronken zijn we met de benenwagen naar de westrand van de stad gegaan om even wat natuur op te snuiven.
Dit bracht ons, met prachtig weer, bij diverse mooie meren en bossen. Na zo'n 2,5 uur zijn we weer riching stad gelopen om onze weg terug te vinden naar ons hotel. Zo lastig is het niet want alles is redelijk recht toe recht aan, als je kan tellen en het alfabet kent en weet wat West and East is, ben je klaar.
Na bij ons hotel aangekomen te zijn en even te hebben opgefrist zijn we gaan lunchen bij - The Country Chicken - Lekker makkelijk aan de ovenkant en goed te eten voor een redelijke prijs.
Hierna nog even naar de lokale MALL gegaan, waar van alles te koop is, maar geen boodschappen gedaan kunnen worden. Voor zover nu duidelijk kan dat alleen bij een tankstation food shop hier 9 blokken en 1 straat vandaan. Pffffffffff , Nog even uitzoeken waar het dichterbij is.
Toch maar van alles gehaald voor morgen, dan gaan we met de bus naar Seward, waar we met de boot gaan varen dor de fjords, whale watchen hopelijk en wat nog meer.en dan met de trein terug naar anchorage.
Voor vanavond staat er nog niet veel op het programma, we zien het straks wel.

Tot morgen weer,

grtx,