The Great Alaskan Trip of Resianne and Richard

Dag 1 - de lange reis

Nou we zijn er dan eindelijk. Anchorage Alaska. Na een prima vlucht van bijna 10 uur naar Seattle, een verschrikkelijke dounacontrole van bijna 1 uur wachten, was onze oorspronkelijke vlucht van 1:15pm local time uiteraard niet haalbaar.
Als er echt nog steeds iets traag is, is het de US customs wel. Na de douna snel inchecken voor de volgende vlucht! Snel? 3 keer overstappen met een treintje en je bagage om deze vervolgens in te kunnen checken voor de volgende vlucht.
Gelukkig stonden we al op een andere vlucht van 2:00pm, die ook nog lastig had kunnen worden om te halen, maar die was verlaat naar 2:45pm met een vlucht tijd van 3 uur. Dit alles met een tijdsverschil van 10 uur tussen nederland en alaska, het om 6 uur in NL vertrekken, zorgde ervoor dat wij hier om 6:00pm waren. Wat 4 uur snachts en 1 dag later NL tijd is. De fotos volgen nog.

Eerst maar uitpakken, douchen en eten en slapen.

Groetjes uit Alaska.

Cassandra

Hi,

goed om te lezen dat jullie safe and sound aangekomen zijn!
Ik moet dus daar gaan werken en wonen?! ;-)

Have fun, schijnt de zon?

C.E.Breijer

Heb jullie ecard ,met groeten uit Alaska,ontvangen.
Alles dus goed gegaan.Al ging het niet zo vlot allemaal.
En het begin van het reisverslag gelezen, leuk zo .
Fijne weken en groetjes van MA

Maaike

Wat een reis..zeg.

Nu gaan genieten!
Veel plezier. x

Josephine uit Alkmaar

Lieve dappere dodo's,
Met heel veel belandstelling, volg ik jullie reisverslag, vanuit Alaska. Jullie verwoorden een jarenlange wens van mij, dus, ik ben zeer geinteresseerd in jullie belevenissen, zodat ik ook een beetje meereis. Heel veel mooie momenten toegewenst en geniet van deze fantastische reis. Liefs uit Alkmaar van Josephine, vriendin van mamma Clara.